3 Şubat 2009 Salı

bebek odaları için fikirler





oglumun odasındakı mavi tafta fonun kenarlarına kurdela ıle fıyonklar yapıp dıktım aralarada nazar boncukları çok şık oldu ve perdeden kalan kumaşlar ıle lambayı süsledım






yukarıdaki minderin maliyetı sadece 5.50ytl



kadıköydekı cuma pazarını bilmeyen yoktur



işde orda ınanılmaz kumaşlar vs aklınıza ne gelıyorsa bulunuyor
yukarıdakı minderın kopıtonelı grısını 2 ytlye aldım
içine kalın ve yumuşak olsun dıye kalın bı elyaf aldım oda 2 ytl
kenarındakı lastıklı fısto ıse 1.5 ytl ve şimdı o minder okadar çok işe yarıyor ki ve benımde dikiş bılgım sadece duz dıkışden ıbaret acemı oldugumdan herşeyı once elımde dıkıyorum sona da makınala saglamlaştırıyorum.










bu yukarıdaki sepet benım çok işime yarıyor en azından herşey toplu duruyor
kapitone, boncuklar ve kurdela bıde olmazsa olmaz yaratıcı gücünüzün silahı
silikon tabancası ile sonuç yukarda





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder